Monday, August 8, 2016

Tudung


Minggu lepas saya beli beberapa helai tudung syria. Kalau beli 5 dapat harga promosi. Jadi saya pakat-pakat dengan seorang kawan. Untuk mendapatkan harga promosi tersebut, dia beli 1 saya beli 4. Bayar sekali.

Masa balik saya seludup masuk tudung-tudung tersebut secara senyap ke dalam rumah. Saya sorokkannya di "tempat special". Plan saya adalah mengeluarkan tudung-tudung dari tempat persembunyian setiap minggu satu.

The next day when I came home from work my Mom said to me: "Along tudung-tudung yang Along sorokkan tu Mama dah lipat simpan dalam almari.

Haih.

a) All mothers have built in lie/hanky-panky detectors.
b) Even at my age, I'm still trying to hide my shopping loot from my Mom.
c) Saya saspek Momoi yang bagitau mak saya lokasi "tempat special". Saya saspek je la. Tiada bukti kukuh.

No comments:

Post a Comment