Friday, January 29, 2010

Sopan la sikit wei

Bro gua tak heran lu nak revv kuat-kuat depan kereta gua. Kalau lu rasa lu terer buat wheelie buat wikang gua takde hal.

Gua tak angkat pot pun kalau lu nak tunjuk aksi superman atas moto Lagenda tu sambil terjerit terlolong.

Cuma satu benda je gua nak kasi sound sama lu bro. Lain kali lu boleh tak jangan pakai kain pelikat masa buat superman tu. 3 malam gua mimpi ngeri.


N.B Kejadian benar ini telah berlaku beberapa malam yang lalu di Bangi.

Blogger Templates

9 comments:

  1. hahaha......kain pelikat terangkat ke sampai awak mimpi ngeri tu.....wakakaka....bodoh gila mamat tu!

    ReplyDelete
  2. kak mahani: itu la kadang-kadang saya pun tak faham apa yang thrill sangat tu. dah lah tak pakai topi keledar!

    ReplyDelete
  3. hehehe..tak dapat saya bayang kan kak...apa yang kak nampak...berterbangan tak...ngok betul la mat rempit tu...nasib baik tak tercicir kak..heheh

    ReplyDelete
  4. exa_belle: nasib baik la bukan one of my students! :)

    ReplyDelete
  5. iezat: kalau madame dapat mat rempit tu, memang madame piat telinga dia.

    ReplyDelete
  6. Hahahahaha..Mat Rempit Malaysia habis!Malaysia Boleh!!!

    ReplyDelete
  7. heheh. kat bandar baru bangi je boleh jumpa fenomena sebegini.

    ReplyDelete
  8. apsal x pernah jumpa ekk?? ish..ish..ish.. buat malu je.. :P

    ReplyDelete